Nová mezinárodní kampaň Peugeotu

Značka Peugeot spustila spolu se zahájením prvního letošního granslamového tenisového turnaje Australian Open novou mezinárodní reklamní kampaň „Move to Electric“, do níž zapojila svého ambasadora Novaka Djokoviče

Cílem nové kampaně, v níž se představuje model Peugeot e-208, je poukázat na elektrifikaci vozů Peugeot. Značky, která se opírá o 210 let své historie, a nabídkou elektrických a hybridních motorů a strategií „Buy your Peugeot, choose your powertrain“ nyní naplno vstupila do éry přechodu na nové zdroje energie.

Ústřední postavou této kampaně je tenista Novak Djokovič. Přirozeně tak vyvstává paralela mezi jeho příběhem a příběhem značky Peugeot, jež slibuje nabízet vzrušující a důvěryhodnou vizi budoucnosti. Účastí v kampani a logem „Electric“ na rukávu dresu potvrzuje dvojka světového žebříčku ATP svůj zájem o otázky ochrany životního prostředí a vyjadřuje svou podporu strategii značky Peugeot.

Promyšlená technika

Peugeot e-208 začíná na ceně 810.000 Kč, což samozřejmě není málo. Elektrická verze má motor o výkonu 136 koní a 260 Nm točivého momentu. Baterie o kapacitě 50 kWh umožňuje dojezd dle cyklu WLTP 340 kilometrů. Je u ní záruka osm let nebo 160.000 kilometrů na sedmdesát procent kapacity. Z klasické domácí zásuvky se Peugeot e-208 nabije za šestnáct hodin, využitím třífázové nabíječky pak za pět hodin.

V případě rychlonabíjecí stanice se baterie nabije do osmdesáti procent za třicet minut.

Na výběr jsou tři jízdní režimy: eko, normal a sport. Zrychlení z klidu na sto při aktivovaném sportovním módu je 8,1 sekundy. Ve výbavě je i tepelné čerpadlo, díky kterému si auto můžete dopředu vytopit přes aplikaci MyPeugeot. Podobně jako Peugeot 508 má i dvěstěosmička i-Cockpit. Zvolit lze Full-LED světlomety nebo sedmnáctipalcová kola.

Text: Bohumil Brejžek
Foto: archiv Peugeot

You may also like...