Nový Peugeot 308 přichází na evropský trh
Peugeot 308 přichází na evropský trh. A první zemí, která zahajuje jeho prodej, je, jak jinak, Francie. V České republice se objeví v prodeji v lednu příštího roku.
Peugeot 308 byl autem roku 2014
Stejnojmenný předchůdce nového Peugeotu 308 má za sebou úspěšný produktový život, stejně jako generace, které mu předcházely. Celkově se totiž ve světě prodalo více než sedm milionů vozů s označením 308 a právě odcházející generace nasbírala za osm let na trhu 1,310.000 prodaných vozů. Kromě toho si připsala i další plusové body jako 42 mezinárodních ocenění včetně nejprestižnějšího titulu Car of the Year v roce 2014. Vzhledem k těmto úspěchům muselo být uvedení nového Peugeotu 308 velmi ambiciózní. Svědčí o tom i mezinárodní reklamní kampaň, multikanálový komunikační plán a dny otevřených dveří.
Elegantní design
Nový Peugeot 308 zřetelně demonstruje posun značky Peugeot k luxusnějším kategoriím produktů a v silné konkurenci vyniká svým výrazným vzhledem, který je v rámci segmentu i předchozích generací zcela unikátní. Smyslný a elegantní design vozu se pevně opírá o DNA značky Peugeot. Ladnosti a rovnováhy bylo dosaženo zejména díky prodloužené přední kapotě vyvažující a zjemňující jeho proporce.
Peugeot 308 nabízí vše potřebné ke splnění náročných požadavků zákazníků segmentu C. Při vývoji se vše zaměřilo na co nejlepší efektivitu pro dosažení snížení spotřeby a emisí CO₂. V nabídce jsou nové plug-in hybridní verze, kompletní soubor asistenčních systémů řízení, zcela nová technologická a estetická interpretace kabiny Peugeot i-Cockpit zasazená do příjemného a útulného prostředí. Všechny tyto přednosti jsou zdůrazněny v reklamní kampani k uvedení tohoto nového modelu na trh.
Reklamní spot zvýrazňující přednosti
Ve 45vteřinovém reklamním spotu je zdůrazněn ikonický francouzský styl, kdy vedle modelu Peugeot 308 hrají hlavní roli emoce a příslib zážitků z jízdy. Reklamní kampaň přenáší diváka do říše snů a vyzdvihuje pocity z jízdy ve voze Peugeot a jedinečný zážitek z řízení, který přináší Peugeot i-Cockpit. Zdůrazňuje také design vozu a nový symbol značky v masce chladiče – nové nadčasové logo ztělesňující francouzské know-how a životní styl.
Důležitým aspektem nového reklamního spotu je také hudební podklad, a to modernizovaná verze písně „Mon manège à moi“, kterou původně nazpívala Edith Piaf. Francouzská hudba byla pro tento vůz zvolena cíleně, protože byl kompletně vytvořen ve Francii, od designu ve Vélizy až po výrobu v továrně v Mulhouse.
Bohumil Brejžek
Foto: archiv Peugeot