Nový tematický týden v Lidlu věnovaný japonským chutím
Zahraniční kuchyně pronikají do českých domácností čím dál více. 68 % respondentů v nedávném průzkumu uvedlo, že se japonskou kuchyní inspiruje alespoň jednou za rok. Lidl na poptávku novým tematickým týdnem nazvaným Exotická rozmanitost na japonský způsob. Od pondělí 4. března si budou moci zákazníci nakoupit kromě známých japonských pokrmů jako sushi a ingrediencí na jeho výrobu například také zmrzlinové mochi, gyoza taštičky nebo různé pasty a omáčky.
Lidl nabídne japonské pochoutky. Dle exkluzivního průzkumu společnosti Lidl aktivně vyhledává a ochutnává nová jídla téměř polovina českých spotřebitelů (46 %), zatímco pouze nepatrný počet (4 %) se novým chuťovým zážitkům vyhýbá. Tematické týdny v Lidlu nabízejí nejen kvalitní a pestrou nabídku produktů, ale také přinášejí inspiraci při nakupování.
„Společnost Lidl je hrdá na to, že může podporovat a rozšiřovat kulinářské obzory Čechů. Tentokrát nabídneme chutě Japonska, jejichž obliba v tuzemsku nadále roste,“ říká mluvčí společnosti Lidl Eliška Froschová Stehlíková. „Naše tematické týdny jsou navrženy tak, aby reagovaly na dynamické a různorodé preference našich zákazníků a poskytovaly jim nové zážitky a inspiraci.“
Touhu objevovat nové chutě podtrhuje povědomí zákazníků o tematických týdnech Lidlu, 86 % dotazovaných tyto týdny zná a 85 % z těch, kteří je znají, je rádi využívají při nakupování a jako zdroj inspirace.
V rámci nabídky tematického týdne Exotická rozmanitost na japonský způsob mohou zákazníci ochutnat věhlasné pochoutky. Kromě populárního sushi Lidl nabídne také například: rýžový ocet, miso pastu, zmrzlinové mochi, mořskou řasu nori, rýži na přípravu sushi, konjakové těstoviny ve tvaru rýže, gyoza omáčka a další suroviny.
Všechny tyto pochoutky bude navíc možné ochutnat s 10% slevou s aplikací Lidl Plus. Stačí jen zakoupit 3 a více produktů z této nabídky a aktivovat si speciální kupón. Více produktů z nového tematického týdne naleznete na stránkách lidl.cz.
Průzkum byl proveden agenturou Ipsos v období od 24. do 27. února 2024 a zúčastnilo se ho 525 respondentů ve věku 16 – 65 let.