Ochrana kůže před sluncem lidem není lhostejná
Díky všeobecné osvětě lidé v létě kladou rok od roku větší důraz na ochranu kůže před slunečním zářením. Zvyšuje se zájem o malá cestovní i výhodná rodinná balení a opalovací krémy v ekologičtějších obalech bez parfemace a z přírodních ingrediencí. Tyto trendy sleduje šestnáct hypermarketů Globus, které mají v nabídce širokou nabídku kosmetiky.
Hlavním trendem v opalovací kosmetice je růst prodeje produktů s vyššími ochrannými faktory 30, 50 a 50+. „Jedničkou jsou opalovací přípravky s UV 30, následují je s 50 a 50+ faktorem. Větší informovanost přesouvá nákup opalovací kosmetiky k faktorům vyšších hodnot,“ řekla Aneta Turnovská, tisková mluvčí hypermarketů Globus. Zájem o tyto produkty je podle ní trvalý a v průběhu let narůstá.
Důležitý je přírodní obsah i velikost a rozložitelnost obalu
Nově je pro kupující důležité i to, v jakém balení si svou opalovací kosmetiku pořídí a jaké má složení. „Co se týče tendence, roste obliba v segmentu „Vegan Friendly“. Dále zákazníci při výběru opalovací kosmetiky berou v potaz, zda má její obal certifikát FSC a jestli tuby jsou z recyklovaného materiálu. Trendem je i omezování parfemace produktu a zařazování co nejvíce ingrediencí přírodního původu,“ řekla Aneta Turnovská.
Pro celou rodinu i do kabelky
Při výběru opalovací kosmetiky hraje velkou roli důvěra ke značce. Primárním zdrojem výběru pro zákazníky je vlastní zkušenost a důvěryhodné doporučení, což platí dvojnásob u krémů určených pro děti. „Suverénně však nejprodávanější jsou rodinná balení, ideálně pokud jsou opatřena dávkovačem. Zároveň v poslední době zaznamenáváme také větší poptávku po cestovních baleních do kabelky,“ uzavřela Aneta Turnovská.