Opravu vašeho Citroëna můžete sledovat z domova
Citroën umožňuje svým zákazníkům optimalizovat si čas prostřednictvím služby Videocheck, digitálního řešení pro dodatečné práce zjištěné navíc při prohlídce vozidla v servisu.
Žijeme v digitálním věku, kdy je každý propojen pomocí počítačů, mobilních telefonů, tabletů a sociálních sítí. Digitalizace umožňuje zavádět nové strategie a vycházet tak vstříc požadavkům klientů. Digitální řešení Videocheck bylo vytvořeno s cílem plnit očekávání zákazníků. Služba Videocheck je řešení přizpůsobené aktuálním společenským výzvám.
Videocheck od dubna také v ČR
Aplikace umožňuje pořídit videozáznam o voze a odeslat ho zákazníkovi. Citroën si tak zachovává transparentnost, důvěru a blízký vztah se svými zákazníky. Od svého spuštění v lednu 2019 se masivně rozvíjí v Evropě, Latinské Americe a objevuje se i v Africe. Videocheck se používá ve třech tisících servisech v třiceti zemích a v plánu je jeho nasazení i v dalších zemích. V České republice Citroën tuto službu nabízí již od dubna, kdy ji zavedl v období první karantény pro ty, kteří preferují maximálně bezkontaktní řešení.
Transparentnost, blízký vztah a důvěra
Udržování důvěry u zákazníků je dnes důležitější než kdy jindy. Videocheck je inovativní služba, kterou používají servisy v případě nutnosti provést práci navíc. Aplikace umožňuje pořídit pro větší transparentnost videozáznam vozu a zaslat jej zákazníkovi. Ten pak dodatečnou práci na dálku potvrdí nebo odmítne. Znamená to pro něj značnou časovou úsporu, protože se nemusí přemisťovat, aby dodatečné práce na svém voze schválil. Toto digitální řešení umožňuje značce zachovávat transparentnost a blízký vztah se zákazníky. Ti pak mají ke svému servisu o to větší důvěru.
Moderní a spolehlivý
Videocheck je moderní a spolehlivý nástroj, který nemá žádné rozhraní a velmi snadno se používá. Služba tak jde s dobou, kdy se vše děje on-line prostřednictvím obrazovky počítače nebo telefonu.
Citroën vyvíjí řešení, aby zůstal svým zákazníkům co nejblíže. Vedle služby Videocheck, která je velmi vyhledávaná, spustil již na konci roku 2014 také aplikaci Citroën Advisor, interaktivní online stránku s recenzemi, jež je nyní k dispozici v dvaašedesáti zemích a nabízí celkem více než 400 000 recenzí. Citroën byl ostatně prvním výrobcem automobilů, který tento typ služeb zavedl.
Více ve videu na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1oAR1aTNpnc&feature=emb_logo
Text: Bohumil Brejžek
Foto: archiv Citroën