Osmý ročník největší konference cestovního ruchu Travelcon zná speakery

Již 18. a 19. dubna se v Českých Budějovicích koná další celostátní konference cestovního ruchu Travelcon. Ta se v jižních Čechách bude konat již poosmé. Už nyní má však potvrzené speakery a nabízí zvýhodněné vstupné do konce února. Atraktivní program slibuje na oba dny konání.

Osmý ročník odborné konference cestovního ruchu Travelcon, kterou pořádá Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) opět proběhne v pavilonu Z na Výstavišti České Budějovice. Hlavní téma akce zní “Na čem nám ujíždějí sousedé“, které přinese nové pohledy na cestovní ruch, inspirované praktikami a úspěchy našich sousedů z Rakouska, Německa, Polska a Slovenska. Na pódiu tak vystoupí například generální ředitel sekce cestovního ruchu na nově vytvořeném slovenském Ministerstvu cestovního ruchu a sportu Tomáš Ondrčka. Ten přiblíží proces a úskalí vzniku této nové instituce. Pozvání přijala také Ivana Bílková, která má za sebou dlouhou kariéru jako ředitelka zahraničního zastoupení Czechtourism v Polsku.

Účast na konferenci přislíbili také klíčoví hráči v oblasti turismu, kteří představí perly českého cestovního ruchu, od zajímavých lokalit až po inovativní projekty a digitální platformy. Za Seznam.cz a Seznam Brand Studio vystoupí Andy Sitta s přednáškou a workshopem zaměřenými na kreativní přístup k online reklamě. Nebude chybět ani příspěvek od Kamily Zittové a Martina Korefa z Booking.com, či marketingové specialistky zaměřující se na Pinterest Elišky Bielkové. Z pohledu tvůrců obsahu pak promluví například Denisa Vyšňovská, která se účastnila influencer kampaně 6×5 z jižních Čech a časopisem Forbes byla zařazena na seznam slovenských TOP influencerů v roce 2022 a 2023. Novinářka a moderátorka Iveta Toušlová a producent Michael Richter představí fenomén českého televizního pořadu Toulavá kamera.


Důležitá témata spojená s investicemi do cestovního ruchu v České republice a nové projekty v jižních Čechách představí ředitel JCCR Petr Soukup společně s ředitelem Turistické oblasti Budějovicko Tomášem Polanským a vedoucím Odboru regionálního rozvoje, územního plánování a stavebního řádu Petrem Hornátem. „Oblast cestovního ruchu je pro jižní Čechy klíčová a je potřeba ji vnímat jako průmysl, který na jihu Čech generuje ročně miliardy korun. Finance, které jsou do projektů tohoto odvětví alokovány, představují investici, která se následně mnohonásobně vrací do veřejného rozpočtu,“ uvedl ředitel JCCR Petr Soukup. Právě dlouholetá tradice a zájem o konferenci dokládá důležitost cestovního ruchu v jižních Čechách. Tento sektor rozvíjí a profesionalizuje Jihočeská centrála cestovního ruchu spolu s devíti turistickými oblastmi.

Zvýhodněné vstupné

Do konce února mohou zájemci využít zvýhodněné vstupné 2 490 Kč, které zahrnuje vstup na oba dny konference, občerstvení, parkování a také pozvánku na networkingový večer. Lístek na Travelcon umožňuje také vstup do vybraných krajem zřizovaných organizací od 17. do 20. dubna, tedy den před i den po konferenci. V rámci vstupenky mohou hosté využít bezplatnou MHD a zvolit si tak udržitelnou a snadnější alternativu dopravy po Českých Budějovicích. „Tyto výhody vychází ze spolupráce s krajskými a městskými organizacemi. Postupně se je snažíme implementovat do produktu Karta hosta jako benefit pro účastníky významných akcí pořádaných v naší destinaci. Jedná se o podporu kongresové turistiky, která je pro naši oblast v období mimosezony velmi důležitá. Zároveň jsme pro účastníky Travelconu i v tomto roce připravili zvýhodněnou nabídku ubytování, které je možné získat v Českých Budějovicích se slevou 15 %. Více informací k programu a ubytování, stejně jako online nákup vstupenek, najdou zájemci na www.travelcon.cz. Jsme moc rádi, že i letos je hlavním partnerem agentura CzechTourism s Institutem turismu, doplnil Tomáš Polanský, ředitel Turistické oblasti Budějovicko, která je spolupořadatelem akce od jejího vzniku.

Travelcon tým doporučuje tato zajímavá témata:

  • Slovakia Travel – zaregistrovali jste TV reklamu s Tatrami a Petrou Vlhovou? Dozvíte se jak se kampaň a reklama s takovou visibilitou připravuje.
  • Boom umělé inteligence – Ivana Bílková představí její využití v praxi i v oblasti cestovního ruchu. AI bude provázet účastníky v průběhu celé konference. Na jednu z ukázek se můžete podívat zde.
  • Trendy sociálních sítí – Canva, Pinterest, Facebook, Instagram, jak vyzrát na algoritmus a dobré spolupráce prozradí Dominika Rataj a Denisa Vyšňovská.

You may also like...