Peugeot v Číně: Novinky na autosalonu v Kantonu 2021

Od 19. do 28. listopadu 2021 se návštěvníci Autosalonu v Šanghaji mohou seznámit s novinkami automobilového průmyslu a to nejen pro Čínu, ale i pro evropský trh. Peugeot potvrzuje svou pozici progresivní prémiové značky a nadále se zaměřuje na svou specifickou produktovou strategii a akce zaměřené na zákazníka. Dongfeng Peugeot vítá návštěvníky veletržního komplexu velkolepou sochou lva ve velikosti XL, osmi modely včetně dvou speciálních sérií vytvořených za spoluúčasti zákazníků, animacemi, prostorem věnovaným květinovému umění, butikem a relaxačními zónami.

Sortiment přepracovaný na základě požadavků zákazníků

Novinkou v nabídce Peugeotu je speciální řada 4008 Co-Creation, kterou Dongfeng Peugeot navrhl společně se svými zákazníky. Nový modrý metalický odstín Iceberg Blue a červená kožená sedadla s geometrickým prošíváním osloví zákazníky hledající svěžest a dynamiku. Vozy 4008 a 5008, představené v dubnu 2021, přebírají design evropských verzí GT s vertikálním LED podpisem předních světel. Design těchto vozů, kvalita provedení, dynamika a konektivita splňují nároky čínských zákazníků. Plug-in hybridní verze SUV 4008 PHEV s pohonem všech čtyř kol a výkonem 300 koní kombinuje vysoký výkon a efektivitu. Modernizovaný model 508 L má vyšší výkon, aniž by se změnila jeho cena. Všechny vozy jsou vybaveny desetipalcovým centrálním dotykovým displejem, což je hlavní prvek systému Peugeot i-Cockpit®. Elektricky nastavitelné sedadlo řidiče nyní nabízí možnost uložení dvou nastavení do paměti.

Speciální řada SUV 2008 The One pro online prodej

SUV 2008 uvedené na trh koncem roku 2019 je k dispozici ve speciální řadě s označením The One. Tento model, který se v Kantonu představuje poprvé, potvrzuje vstup společnosti Dongfeng Peugeot do online prodeje, který byl spuštěn 25. října. The One cílí na mladé zákazníky, kteří si chtějí jednoduše koupit vůz online, za atraktivní cenu a bez vyjednávání. Prostřednictvím aplikace Dongfeng Peugeot Lion King Assistance si objednají vůz, využijí nízkoúročené financování na tři až pět let a vyberou si místo, kam automobil chtějí dodat.

Zákazník v centru dění

Dongfeng Peugeot aktivně komunikuje se svou komunitou fanoušků a pořádá pro ni různé akce.

  • Výzva Tik Tok „#Miraculous Move Knowing Me“, která nedávno přitáhla pozornost celebrit, dosáhla celkem více než 1,55 miliardy zhlédnutí.
  • Aplikace My Peugeot je určena zákazníkům a Lion King Alliance online prodeji.
  • Na webových stránkách společenství fanoušků se shromažďují jejich návrhy na rozvoj značky Peugeot.

Bohumil Brejžek
Foto: archiv Peugeot

You may also like...