Pobočky LKQ ve střední a východní Evropě zhasínají ke Dni Země světelné označení

Pobočky LKQ ve střední a východní Evropě (CEE) se při příležitosti oslav Dne Země rozhodly zhasnout světelné označení, tedy loga a reklamní bannery, v celém regionu. Firma chce tímto gestem demonstrovat svůj přístup k udržitelnému rozvoji a odpovědnému zacházení s energiemi. Do projektu se zapojí téměř 300 poboček ze sedmi zemí. Kromě České republiky nebo Polska jde také o Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Slovinsko a Bosnu a Hercegovinu. Z pochopitelných důvodů se do projektu nezapojí žádná z ukrajinských poboček.

Andras Lorincz, generální ředitel LKQ pro střední a východní Evropu, vysvětlil iniciativu těmito slovy: „V LKQ bereme udržitelný rozvoj vážně, a proto jej chceme demonstrovat také promyšlenou spotřebou energií. Zhasnutí log a reklamních bannerů na fasádách našich poboček je viditelným signálem našeho připojení k ostatním společnostem po celém světě, které veřejně podporují Den Země a udržitelné chování nás všech. Chceme také praktickým činem ukázat, jak s energiemi šetřit.“ Firma chce v rámci projektu rovněž vypočítat celkovou úsporu díky zhasnutým světelným označením v dotčeném regionu a výsledky zveřejnit 26. dubna.

Propagační video k celé akci lze zhlédnout pod tímto odkazem: https://bit.ly/3KYgu72.

LKQ podporuje v rámci udržitelnosti rovněž využívání dostupných technologií ke snižování emisí CO2, dbá na udržitelnost dodavatelských řetězců, usiluje o bezpečnost a pečuje o zdraví svých zaměstnanců a zaměřuje se také na sociální odpovědnost.

Den Země je celosvětová událost organizovaná 22. dubna a zaměřená na propagaci a podporu ochrany životního prostředí. Poprvé byl Den Země slaven v roce 1970 a v současnosti probíhá každoročně ve více než 193 zemích světa.

O působení společnosti LKQ ve střední a východní Evropě

V regionu střední a východní Evropy (CEE) působí LKQ v osmi zemích: Bosně a Hercegovině, České republice, Maďarsku, Polsku, Rumunsku, Slovensku, Slovinsku a v Ukrajině. Firma v regionu vystupuje pod několika značkami – Auto Kelly, ELIT, Stahlgruber, Láng a Simimpex. Všechny tyto značky byly v roce 2016 integrovány do skupiny LKQ Europe.

LKQ zásobuje v CEE regionu okolo 35 000 autoservisů a obsluhuje přibližně 571 000 B2B a B2C zákazníků. Firma v regionu provozuje moderní vzdělávací platformu v rámci LKQ Academy v Praze a dalších městech, která nabízí odborná školení pokrývajících kompletní péči o vozidla a jejich opravy včetně správného řízení autoservisů. Disponuje rovněž moderním inovačním a servisním centrem v polských Katovicích, které působí jako katalyzátor inovační a digitalizační strategie společnosti.

O společnosti LKQ Europe

Společnost LKQ Europe, pobočka LKQ Corporation, s hlavním sídlem ve švýcarském Zugu, je předním distributorem náhradních dílů pro automobily, užitková vozidla a průmyslová vozidla v Evropě. V současné době zaměstnává přibližně 26 000 pracovníků, disponuje sítí více než 1 000 poboček a její tržby se v roce 2021 pohybovaly kolem 6,1 miliardy USD. Organizace zásobuje přes 100 000 autoservisů ve více než 20 evropských zemích.

You may also like...