Powerade Golden Mango: Chuť, která inspiruje k vítězství
Společnost Coca-Cola přichází s novinkou ve svém portfoliu izotonických nápojů Powerade – příchutí Golden Mango. Tento sportovní nápoj je navržen pro hydrataci a obnovu elektrolytů během fyzické aktivity a je ideální nejen pro sportovce, ale také pro všechny, kteří se věnují náročným fyzickým aktivitám. Powerade je také skvělým pomocníkem při doplňování potřebných látek, pokud je váš pitný režim zanedbaný.
Novinka: Powerade Golden Mango
Powerade Golden Mango je speciální příchuť uvedená na trh při příležitosti olympijských her v Paříži 2024. Její barva symbolizuje zlatou medaili a nabízí osvěžující chuť manga, které je jednou ze tří nejoblíbenějších příchutí nápojů v EU. Tato příchuť rozšiřuje portfolio Powerade, které nyní zahrnuje tři příchutě: Mountain Blast, Citrus a nově Golden Mango.
Unikátní složení Powerade
Powerade je oficiální sportovní nápoj Olympijských her, vyvinutý ve spolupráci s odborníky na sportovní výživu. Tento izotonický nápoj pomáhá tělu doplňovat klíčové minerály, jako jsou sodík, draslík, hořčík a vápník, které jsou nezbytné pro správné fungování nervové soustavy a svalstva. Powerade je ideálním doplňkem při vysokých venkovních teplotách, fyzické námaze nebo při nedostatku času na pravidelnou hydrataci.
Podpora a kampaň pro Powerade 2024
Podpora značky Powerade v Česku a na Slovensku zahrnuje pro letošní rok rozsáhlou kampaň zaměřenou na sociální sítě, digitální média a spolupráci s influencery. Zároveň je Powerade pro letošní rok spojen s těmi největšími sportovními událostmi, stal se oficiálním sportovním nápojem: České hokejové reprezentace, EURO 2024 a Olympijských her v Paříži 2024.
Powerade je také součástí věrnostní kampaně společně s portfoliem vody Natura. Kódy umístěné pod etiketou nápojů umožní spotřebitelům zapojit se do soutěží a získat zajímavé ceny.
„Těší náš, že můžeme našim spotřebitelům představit novou příchuť Powerade Golden Mango, která spojuje osvěžující chuť s nutričními výhodami. Tato novinka posiluje naši pozici na trhu a poskytuje sportovcům i aktivním lidem další možnost, jak podpořit svůj výkon a zůstat hydratovaní. Věříme, že Golden Mango osloví široké spektrum spotřebitelů svou unikátní chutí a praktickým balením,“ říká Jiří Kopejtko, marketingový manažer značky Powerade Coca-Cola HBC ČR a SR.