Prague City Tourism láká na letní dovolenou v Praze novými kampaněmi

Prague City Tourism spouští letní kampaně na podporu cestovního ruchu v metropoli. Vyhodnocení marketingových kampaní za poslední tři roky prokázalo, že město prostřednictvím destinační organizace Prague City Tourism systematickou komunikací mění strukturu návštěvníků a jejich návštěvnických cílů v Praze. Proto i letos Prague City Tourism spouští kampaně V Praze jako doma a Prague 2024 s cílem oslovit kulturně orientované klienty a zároveň zvyšovat průměrnou útratu. Letošní kampaňový spot je věnován novému olympijskému sportu break dance, který bude mít v Paříži svoji premiéru. Hlavní tváří kampaně je talentovaný tanečník Kristian Mensa. Vedle letních kampaní pokračuje také edukativní kampaň Enjoy Respect Prague. Kampaně město financuje z vybraného poplatku z pobytu a vyčlenilo na ně 18 milionů korun.

“Všechny marketingové kampaně město financuje z vybraného poplatku z pobytu, takže prezentaci Prahy zaplatí sami turisté. I nadále chceme budovat dobrý vztah s ostatními regiony, k tomu nám pomáhá kampaň V Praze jako doma. Díky ní jsme v loňském roce přivítali 1,5 milionu domácích cestovatelů a děláme všechno proto, aby počet českých návštěvníků znovu narostl,” říká o kampani náměstek primátora Jiří Pospíšil a zároveň dodává: ”Prague City Tourism bude na tuto klientelu cílit skrze televizní reklamu, tištěnou a online inzerci a v neposlední řadě také na sociálních sítích.


Společnost Prague City Tourism pro spolupráci tradičně oslovila významné lokální tvůrce, které zapojuje do všech svých marketingových aktivit. “Prahu s hrdostí prezentujeme prostřednictvím pražských umělců. Tváří letošní kampaně je talentovaný tanečník break dance Kristián Mensa, který svou choreografií složil poctu break dance jako novému olympijskému sportu,” říká místopředsedkyně představenstva Prague City Tourism Jana Adamcová.

Režie spotu se letos ujal Luboš Rezler, za hudbou pak stojí Michal Pelant a Charlie One. “Je pro nás stěžejní, abychom Prahu prezentovali jako prémiovou, avšak bohémskou metropoli a byla zajímavá jak pro domácí, tak zahraniční klientelu,” komentuje předseda představenstva Prague City Tourism František Cipro a zároveň dodává: “Velké dík patří Správě Pražského hradu, že nám umožnila natáčení i v běžně nedostupných prostorách Pražského hradu, které bezpochyby patří k prezentaci Prahy, a tím tyto cíle naplnit,” uvedl.

Kromě výše zmíněných dvou kampaní i letos pokračuje celoroční kampaň Enjoy Respect Prague, která edukuje a informuje turisty o správném chování v metropoli. Jedná se o venkovní kampaň, zejména velkoformátové plochy, s vlastním informačním webem, na němž se cestovatelé dočtou například o výhodách využívání udržitelných forem dopravy, podpoře lokální ekonomiky nebo o dodržování nočního klidu.

Důležité informace sledujte na našem Twitteru @PrgCityTourism nebo LinkedIn Prague City Tourism.

You may also like...