Přemek Forejt láká do McDonald’s hudebním klipem, kytaru vyměnil za hamburger
Známý kuchař Přemek Forejt se opět věnuje kvalitě surovin společnosti McDonald’s. Tentokrát láká zákazníky do restaurací hudebním klipem s názvem Mc’n‘Roll. Tam oblečen v bizarním kostýmu nejen zpívá a tančí, ale také jako první v České republice hraje na unikátní nástroj jménem playtronica. Tím rozehrává suroviny, z nichž se skládají ikonické burgery.
Playtronica funguje na principu vodivosti a pomocí elektřiny lidského těla a například počítače nebo podobného zařízení dokáže rozehrát svět kolem nás. Po čem sáhl Přemek Forejt, který jako první v České republice playtronicu v hudebním počinu použil? Rovnou po surovinách společnosti McDonald’s. Ve spolupráci s ní vytvořil i nový hudební klip Mc’n’Roll. Ten se podobně jako jeho ostatní spolupráce s lídrem restauračního segmentu věnuje kvalitě surovin.
Videoklip Mc’n’Roll je ke zhlédnutí na: youtube.com/Mc’n’Rol
„Z McDonald’s za mnou přišli s tím, jestli bych nechtěl zkusit zahrát song na jejich suroviny. Prý jsou tak dobré, že se na ně dá i hrát. No a ono to doopravdy jde. Je to neskutečné, bizardní, neokoukané. Hudba a jídlo jsou moje dvě velké vášně a v životě by mě nenapadlo, že je můžu takhle propojit. Vyměnit kytaru za hamburger? To je prostě pecka. Prvně to šlo mimo moje chápání, pak mě to začalo strašně bavit. Doufám, že klip bude lidi bavit stejně jako mě, když jsme jej tvořili,“ říká Přemek Forejt. Ten s McDonald’s spolupracuje od začátku letošního roku a věnuje se především edukaci o kvalitě surovin. Po několika návštěvách různých dodavatelů vznikla tato jedinečná spolupráce jejímž výsledkem je hudební klip.
Forejt jako tanečník i zpěvák
„Tento hudební počin nám přišel jako skvělý způsob, jak hravou a zábavnou formou ukázat kvalitu našich surovin. Nyní totiž můžeme tvrdit, že jsou tak dobré, že se na ně dá i hrát. Jak můžete sami vidět, Přemek je také dobrý zpěvák a tanečník, který se stejně jako my, nebojí pustit do něčeho takhle odvážného,“ říká Jitka Pajurková, ředitelka PR a komunikace McDonald’s pro Českou republiku a Slovenko.
Slavný kuchař, známý také jako porotce populární soutěže MasterChef, se navlékl do šíleného outfitu z několika různých kabátů, ten střídal s kostýmem z žemlí a do toho si ještě na hlavě nechal udělat rapové copánky. Celkem 12 hodin trvající natáčení se neslo v dobré atmosféře, i když některé scény byly na Přemka trochu náročné. „V mrazáku už jsem si určitě někdy zazpíval, ale že tam budu natáčet klip v mínus 18 až mínus 24 stupních, to by mě nenapadlo,“ říká Forejt.
Slova a hudbu k písni Mc’n’Roll napsal přímo pro Přemka Forejta hudebník a textař Jiří Burian, do režisérského křesla usedl Petr Dvořák, produkční stránku obstaralo studio Yo’Mama a finální podobu dostal tento fresh letní hit ve studiu Alphastudio.
Natáčení probíhalo v restauraci McDonald’s na Kbelské v Praze, a to přes noc, aby Přemek Forejt a produkční tým mohli využít prázdnou provozovnu. Spojení hudby a McDonald’s není novinkou, ale dlouhodobým trendem. Letos na jaře se společnost spojila s hudebníkem Pokáčem. V rámci kampaně Naše protože vznikla populární píseň „Žeru naši planetu“, která má k dnešku na YouTube téměř 1,5 milionu zhlédnutí.
Hudební klipy a videa používají k propagaci značky ve světě běžně. Poměrně časté je to u technologických gigantů typu Samsung a Apple. První ze zmíněných se v hudebním klipu „Focus“ spojil například s Arianou Grande, Apple vsadil na zpěvačku Selenu Gomez a její hit „Lose You To Love Me“.