Privátní značka K-Mistři z Kauflandu bodovala v dTestu
Grilovací sezóna je v plném proudu a pokud preferujete burgery, máme pro vás tip na nejkvalitnější mleté hovězí maso. V červnovém vydání spotřebitelského měsíčníku dTest zabodovalo maso K-Mistři od fochu z Modletic! privátní značky Kauflandu. „Jako jediný obchodní řetězec u nás máme vlastní masozávod, a celý proces výroby tak máme pod kontrolou – od pečlivého výběru masa od prověřených dodavatelů až po distribuci do jednotlivých prodejen,“ uvádí Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.
dTest, který se zaměřuje na testování výrobků a služeb, v nejnovějším vydání podrobil zkoumání mletá masa – čisté hovězí a směs hovězího s vepřovým. Do laboratoře zamířilo 12 výrobků různých značek. Hlavním kritériem hodnocení byl obsah masa, ale testovaly se také obsah tuku, mikrobiologická čistota, struktura, barva a vůně masa i informace na obale. Podle spotřebitelské organizace dTest se kvalita zlepšuje, ale třetina testovaných výrobků nevyhověla předpisům nebo vlastním deklaracím na obale. K celkově nejlépe hodnoceným vzorkům patřilo mleté hovězí maso K-Mistři od fochu z Modletic, které navíc dopadlo nejlépe také v poměru ceny a kvality. Zabodovalo i mleté maso míchané také od K-Mistrů od fochu z Modletic.
Kaufland má jako jediný obchodní řetězec u nás svůj vlastní masozávod. V Modleticích u Prahy zpracovávají vepřové a hovězí maso zkušení řezničtí mistři, kteří mají úctu k surovině a tradici řemesla. Pod značkou K-Mistři od fochu můžete zakoupit různé druhy masa, a to balené nebo u masového pultu, ale také uzené, sekanou nebo čerstvé klobásy. Výrobky z modletického závodu již získaly řadu ocenění, například Česká chuťovka nebo Volba spotřebitelů 2020.