Privátní značka Kauflandu K-Classic se stala již popáté Nejdůvěryhodnější značkou

Nejvýznamnější privátní značka obchodního řetězce Kaufland K-Classic se opět stala Nejdůvěryhodnější značkou v kategorii privátních značek. Již popáté se tak zařadila mezi osmdesát nejdůvěryhodnějších značek České republiky, které letos vybíralo čtyři tisíce respondentů. Výsledky programu skupiny Atoz Marketing byly vyhlášeny 11. listopadu. „Spotřebitelská důvěra je jedna z nejdůležitějších hodnot každé značky. Proto jsme opravu rádi, že naše nejsilnější privátní značka si oblibu a důvěru zákazníků drží,“ uvádí Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.

Kaufland představil K-Classic, svoji první privátní značku, v roce 2010. Je základním kamenem filozofie vlastních značek tohoto velkého řetězce, kterých má nyní více než 40, a nabízí kvalitu za příznivou cenu. K-Classic zahrnuje přes 1400 produktů ve stálé nabídce a napříč celým sortimentem, od čerstvých potravin, drogerie, čisticích prostředků po oblečení. „Kvalitu dokládají i další produktová ocenění, například Česká chuťovka, Volba spotřebitelů nebo přední místa v testování uznávaného spotřebitelského časopisu dTest,“ dodává Renata Maierl.

Program skupiny Atoz Marketing je spojen s rozsáhlým průzkumem zaměřeným na spotřebitelskou důvěru ve značky rychloobrátkového zboží, doplňků stravy a obchodních sítí, letos nově například služeb a institucí. V rámci letošního 7. ročníku soupeřilo o titul Důvěryhodná značka v 80 kategoriích téměř 700 značek a hlasovalo 4000 spotřebitelů. Je to jedna z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na spotřebitelskou důvěru u nás a je realizovaná ve spolupráci s výzkumnou agenturou NielsenIQ. Průzkum také ukázal, že Češi jsou velmi konzervativní a zvolili přibližně 80 % stejných značek jako před rokem.

 K fotografii s oceněním: Ocenění převzaly Ivana Dvořáková a Renata Maierl z Firemní komunikace Kaufland ČR

You may also like...