Projekt Vraťte stromům korunu opět přispěl k rozvoji zeleně
Drogerie ROSSMANN společně s neziskovou organizací Sázíme stromy a se společností Henkel Consumer Brands CZ/SK v rámci společného projektu Vraťte stromům korunu opět přispěla k rozvoji zeleně v České republice. V rámci letošního ročníku byly získány finanční prostředky k výsadbě 360 vzrostlých stromů. I tentokrát se jedná o zeleň typickou pro českou krajinu, zejména ovocné stromy, které budou vysázeny v různých lokalitách po celé republice. Projekt Vraťte stromům korunu se uskutečnil již po osmé a za tu dobu bylo vysázeno již více než 2 700 stromů, se kterými se lidé potkávají kolem polních cest, na dětských hřištích, u škol, v parcích, vznikají i nové meze a remízky.
Do kampaně „Vraťte stromům korunu“ se zákazníci drogerie ROSSMANN aktivně zapojili tak, že si v období od 21. června do 5. srpna 2023 zakoupili výrobky značek Palette, Live Color, Perfect Mousse, Syoss, Taft, Gliss, got2b, Seborin, Schauma, Fa, Barnängen, Nature Box, Gliss Color, Schwarzkopf, Persil, Bref, Pur, Somat, Silan, Perwoll, Clin a K2r. Následně putovala z každého prodaného produktu 1 Kč na podporu neziskové organizace Sázíme stromy, která zajistila výsadbu vzrostlých stromů v předem vybraných lokalitách po celé České republice.
„V rámci našeho projektu Vraťte stromům korunu se cíleně nezaměřujeme na výsadbu lesů, ale díky spolupráci s neziskovou organizací Sázíme stromy míříme tam, kde stromy ještě nikdo nevysadil či kde cítíme velkou potřebu ze strany místní komunity. Letošních 360 vzrostlých stromů je jen dalším krokem na této úžasné společné cestě a my si velmi vážíme každého, kdo se k této myšlence a zelené podpoře naší země přidal,“ uvádí Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.
Stromy bereme jako běžnou součást krajiny a často ani nedoceňujeme, jak ohromnou službu nám tito „zelenáči“ prokazují. A není to jen kyslík z fotosyntézy, ale i blahodárný stín, zadržování vláhy a vytváření příznivého klima nejen pro lidský organismus.
„Vraťte stromům korunu je krásnou ukázkou toho, že zdánlivé maličkosti dělají ve finále velké věci. Více než 2 700 vysazených vzrostlých stromů v českých městech a jejich okolí má slova jen potvrzují. Děkuji za tento společný projekt oběma partnerům, ale i příznivcům výrobků našich značek, kteří do toho šli opět s námi,“ komentuje Roman Kýr, prezident Henkel ČR a generální manažer Henkel Consumer Brands CZ/SK.