Raiffeisen stavební spořitelna umožňuje klientům odklad splácení
Klienti Raiffeisen stavební spořitelny mohou zdarma využít posun svých splátek a vkladů v souvislosti se současnou situací v ČR až o tři měsíce. „Pokud naši klienti nyní potřebují pomoc ve formě odkladu splácení, snažíme se jim vyjít vstříc. Ideálně by nás měli kontaktovat na e-mail rsts@rsts.cz a my se jim co nejdříve ozveme zpátky s dalšími informacemi,“ říká Pavel Chmelík, místopředseda představenstva RSTS. Spořitelnu je dále možné kontaktovat na bezplatném call centru 800 11 22 11.
Akci na sjednání stavebního spoření s cílovou částkou 150 000 Kč zdarma, která odstartovala v lednu tohoto roku, spořitelna prodlužuje až do 31. 5. 2020. Ke stejnému datu prodlužuje také sjednání úvěru REKOpůjčka bez poplatku za uzavření úvěrové smlouvy. Jedná se o úvěr na rekonstrukce a modernizace až do 1 milionu Kč bez zajištění.
Aktuální fungování Raiffeisen stavební spořitelny
Pobočky i centrála RSTS jsou zatím v provozu, fungují však v omezenějším režimu, který shrnujeme níže:
Provoz v sídle RSTS Koněvova 2747/99, Praha 3 | Provoz Call Centra | ||
Den | Otevírací doba | Den | Otevírací doba |
Pracovní dny | 8:00–13:00 | Pracovní dny | 8:00–14:00 |
Co se týče poboček, klienti by se s finančními poradci měli dopředu telefonicky domluvit na termínu schůzky, aby byli klienti na pobočkách vždy jednotlivě.
Kdo bude potřebovat neodkladně vyřešit své záležitosti osobně na centrále RSTS, může. Všichni zaměstnanci, se kterými by klienti mohli přijít do kontaktu, jsou vybaveni rouškami. Hned u vchodu je k dispozici antibakteriální gel a v rámci zachování zdraví všech spořitelna prosí klienty o zakrývání nosu a úst.
Nejlepším způsobem, jak nyní RSTS kontaktovat, je buď e-mailem na adrese rsts@rsts.cz, nebo zavolat na call centrum 800 11 22 11.