Rekordní Plantasia: Preciosa Components představuje sto padesát křišťálových novinek

„Stále rostoucí zájem o křišťál z Preciosy znamená i nové a nové požadavky zákazníků na rozšíření produktové nabídky. V novinkové kampani pro jaro/léto 2023 proto zákazníkům nabízíme neuvěřitelných sto padesát novinek,“ popisuje ředitel obchodu a marketingu Preciosy Components Jan Štiller.

Preciosa se v průběhu uplynulého roku stala globální jedničkou v oblasti B2B prodeje křišťálových komponentů. Musí proto významně navyšovat výrobu a přicházet s více inovacemi než doposud. To pro firmu znamená mimo jiné i optimalizaci procesů, nábor nových lidí nebo zavádění nových technologií. Navzdory velkému tlaku ale nerezignujeme na prvotřídní kvalitu, udržitelnost výroby ani na samotný – a zcela mimořádný – čistě lokální původ křišťálu z Preciosy. To vše je možné pouze díky našim zaměstnancům, děkuji proto všem, kdo se na přípravě novinek podíleli,“ doplňuje Jan Štiller.

Zákazníky v kampani jaro/léto 2023 čekají zcela nové kombinace barev a velikosti tvarových kamenů či šatonových růží Maxima, které jsou ve své kategorii nejtřpytivějšími kameny na světovém trhu, nebo dvě nové udržitelné barvy broušených perlí.

Fashion story, která novinky provází, nese označení Plantasia. Kameny se prezentují v editorialu fotografky Anety Zimové, still-life fotografie zachytil Petr Karšulín. Celá kampaň je vsazena do mimořádně krásného prostředí skleníku Fata Morgana v pražské botanické zahradě.

Růst se prolíná nejen novinkovou kampaní, ale také životem samotné Preciosy Components. V souvislosti s rekordní poptávkou po českém křišťálu hledá společnost stovky nových zaměstnanců do technických i administrativních profesí v celém Křišťálovém údolí.

You may also like...