ROSSMANN je první drogerií v Česku, kde s nákupem poradí umělá inteligence

Drogerie ROSSMANN chce pomocí umělé inteligence (AI) usnadnit nakupování svým věrným zákazníkům. Představuje Rossi, virtuální poradkyni, která je nově součástí aplikace ROSSMANN CLUB. Zákazníci mohou využít její služby 24 hodin denně 7 dní v týdnu při nákupech online
i přímo na prodejnách. ROSSMANN je první drogistickou značkou na českém trhu, která svým zákazníkům tento servis poskytuje. 

„Jsem Rossi, virtuální poradkyně drogerie ROSSMANN. Jsem tu pro vás 24/7 a ráda vám poradím
s nákupem.“
Tímto pozdravem začíná Rossi komunikaci se zákazníky v aplikaci ROSSMANN CLUB. Rossi zná do posledního detailu kompletní sortiment produktů, který síť drogerií ROSSMANN nabízí. Dokáže tak snadno a rychle poradit s jejich výběrem, odpoví na otázky týkající se osobní hygieny, péče o pleť, úklidu domácnosti nebo třeba i potřeb těch nejmenších. K dispozici je nonstop a její velkou výhodou je to, že ji zákazníci mohou mít neustále s sebou. Usnadní jim nákup jak v e-shopu z pohodlí domova, tak i na prodejně, když si nebudou jistí, zda například vybrali ten správný vánoční dárek.

„Rossi je náš pilotní projekt. V současné době umí kdykoliv a kdekoliv poradit s výběrem produktů, které nejvíce odpovídají přáním a potřebám našich zákazníků. Na základě jejich zpětné vazby však neustále pracujeme na dalších inovacích, takže do budoucna určitě dojde k rozšíření možností, které bude Rossi schopna nabídnout, ať už půjde o informace o otevíracích dobách prodejen, dostupnosti produktů nebo například o věrnostním klubu Rossmánek,“ uvádí Marcela Syrovátková, marketingová ředitelka ROSSMANN.

ROSSMANN již využívá umělou inteligenci v newsletteru k doporučování produktů v akci na základě historie nákupů zákazníků, nicméně virtuální poradkyně Rossi posouvá úroveň personalizace a inovací drogerie ROSMANN zase o kousek výš. Díky zavedení této funkce přímo v zákaznické aplikaci může ROSSMANN nabídnout svým zákazníkům rychlejší a efektivnější služby přímo na míru. Rossi navíc odráží snahu vyhovět potřebám zákazníků, u nichž je při nakupování patrná rostoucí preference využívání digitální komunikace bez přímého kontaktu s prodejcem. To jde ruku v ruce s cílem společnosti stát se zákaznickou volbou číslo jedna v segmentu drogerií, jelikož v tomto ohledu zatím v Česku nemá konkurenci.

„Virtuální poradkyně Rossi ukazuje, jak inovativní a moderní je český ROSSMANN. Jsme první na trhu, kdo dokázal propojit AI technologie s konkrétní produktovou nabídkou, a předčili jsme tak i společnosti poskytující své služby či produkty výhradně v online světě. Věřím, že tuto službu dále budeme zdokonalovat a stane se u našich zákazníků oblíbenou vychytávkou,“ říká Vít Podešva, jednatel společnosti ROSSMANN ČR.

Projekt virtuální poradkyně Rossi vznikl ve spolupráci se společností Etnetera Group.

You may also like...