Růžový slon expanduje do Prahy. Otevřel prodejny v OC Quadrio a v Retail Parku Štěrboholy
Český lídr v prodeji erotických pomůcek Růžový slon expanduje do Prahy. V polovině března otevřel novou kamennou prodejnu v obchodním centru Quadrio Shopping Station. V pátek 5. dubna slavnostně otevře další pobočku v Retail Parku Štěrboholy. Celkově bude mít Růžový slon v Praze již čtyři kamenné prodejny.
E-shop s erotickými pomůckami Ruzovyslon.cz otevřel 15. března novou prodejnu v Shopping Station Quadrio na Národní třídě v centru Prahy. Po celý víkend mohli návštěvníci využít speciální akce – slevu 20 % na celý nákup a k tomu možnost vytočit si dárek na růžovém kole štěstí.
Nová pobočka v obchodním centru Quadrio se obdobně jako nedávno otevřená prodejna v Centru Krakov vizuálně podobá luxusním módním obchodům. „Vzhledem k tomu, že jedním z cílů prodejen je detabuizovat téma sexu, zvolili jsme tzv. otevřený koncept, což byl sice poněkud riskantní krok, ale z dosavadních reakcí vyplývá, že se nám vyplatil,“ uvedl Adam Durčák, CEO společnosti Růžový slon. „Důležitou součástí tohoto estetického prostředí je náš specializovaný personál, který je schopen poskytnout profesionální informace – poradit například s výběrem vhodné pomůcky a zároveň vysvětlit zásady zdravé sexuality,“ doplnil.
Novou kamennou pobočkou v Quadriu ale Růžový slon nekončí, v pátek 5. dubna totiž slavnostně otevírá další prodejnu v Retail Parku Štěrboholy. „Mezi těmito dvěma prodejnami však bude výrazný rozdíl. Zatímco v Quadriu je prodejna o rozloze 100 m2 součástí obchodního centra, v Retail parku Štěrboholy bude mít prodejna mnohem větší prodejní plochy i prostor, který bude mimo jiné sloužit pro menší workshopy, prezentace, konference a jiné akce,“ popsal Adam Durčák.
Čtyři prodejny po Praze budují vztahy se zákazníky
Růžový slon bude mít začátkem dubna již čtyři kamenné prodejny v Praze. Historicky první kamennou pobočkou byla miniprodejna v Pikitu, v sítí sdílených retailových prodejen v pražských Štěrboholech. Po ní, v prosinci 2023, následovalo otevření prodejny v obchodním centru Krakov, v polovině března v Quadriu a začátkem dubna v Retail Parku Štěrboholy.
Zvyšující se počet kamenných prodejen má za cíl přiblížit se více zákazníkům a budovat si s nimi osobnější a dlouhodobější vztahy. Tomu budou napomáhat i různé edukační aktivity, které budou pro veřejnost pravidelně probíhat na všech prodejnách. „Součástí těchto edukačních aktivit budou například různé odborné přednášky, interaktivní workshopy či besedy s odborníky z různých oborů a zaměření. Zábavně-vzdělávací aktivity zajistí nejen experti z našeho interního týmu, ale také externí odborníci, kteří s námi dlouhodobě pracují a pomáhají nám v osvětě a detabuizaci oblasti sexuality,“ vysvětlil Adam Durčák. Všechny kamenné prodejny se Růžový slon snaží přeměnit na zážitkovou destinaci. Podle Durčáka je klíčové být blíže lidem a vytvořit si s nimi v ideálním případě celoživotní vztah.