Sklárna Crystalex otevřela luxusní prodejnu a showroom v samém centru Prahy

Česká značka Crystalex otevřela exkluzivní prodejnu v srdci Prahy, a to přímo v jedinečné budově, kterou navrhla proslulá architektka Zaha Hadid, přezdívaná jako královna křivek. Tímto odvážným krokem chce sklářská značka podtrhnout svou image, posunout prezentaci svých produktů na další úroveň a dopřát svým zákazníkům příjemný a luxusní prostor odkazující na umění spojené s aktuálními trendy.

Dokonalý a minimalistický design navržený přesně na míru

Kompletní design prodejny je postavený na inovativním prvku postmoderní architektury, jež se dokonale sladí s charakterem samotné stavby. Jasnou dominantou je především barrisolová struktura, jejíž funkcí je vystavit a také skvěle odprezentovat každý produkt. Svým chytrým provedením bude dnem i nocí promlouvat ke každému divákovi. Tvarově a formálně čerpá inspiraci z architektury celého objektu od renomované světové návrhářky a svým výrazem na ni perfektně navazuje.

Otevření pražské prodejny je pro nás obrovským milníkem a zároveň potvrzením naší snahy o neustálé inovace i posouvání hranic. Jsme nadšeni, že můžeme našim zákazníkům představit jedinečný prostor odpovídající naší nové filozofii, která započala už s érou změny celé firemní identity v roce 2021,“ říká Tomáš Januš, CEO české sklárny Crystalex.


Zaměřeno na vysokou estetiku a unikátní prostor

Nový flagship shop je založený na principu kontrastu mezi industriálním prostředím s přiznanými instalacemi i pohledovým betonem na stropě, stěnách a naproti tomu zářící výstavní parametrickou strukturou, generující niky pro vystavované produkty. To vše podtrhuje vlastní integrální osvětlení, které lichotivě nasvěcuje sklo tak, aby bylo patrné, že jde primárně o něj.

„Spolupráce s předními architekty byla klíčová pro vytvoření unikátního prostoru, který bude nejen vizuálně atraktivní, ale také bude dokonale reflektovat hodnoty a estetiku značky,“ dodává Michaela Šlegr, marketingová manažerka a dodává: „Je to první prodejna nejen v Praze ale i v republice, mimo naší podnikovou prodejnu v Novém Boru. Pokud chceme budovat českou značku, vrátit se na český trh, je potřeba otevřít prodejnu právě v Praze, jinak se zpět na trh nedostaneme. Znají náš starší lidé, ale nová generace naši značku nezná. Při výběru vhodného místa padla volba na Pentu, která měla ještě v těchto krásných prostorách volnou prodejnu. Celý koncept je prodejna a zároveň i showroom. Je to ideální místo i pro naše zahraniční zákazníky, kteří přiletí do Prahy. Další plán je dostat naše sklo do gastro provozů. V Praze máme hodně restaurací, kam dodáváme naše zboží, chceme to ještě rozšířit“. 

Pražská prodejna je součástí dechberoucí architektury, ale také místem, které je symbolem designu, vysoké estetiky i nové strategie značky po komplexním rebrandingu. V prodejně se budou objevovat nejen bestsellery posledních let, ale také zbrusu nové kolekce od kreativních designérů. Veškeré produkty jsou navíc cenově dostupné a zcela ideální do každé rodiny.

Prodejna je otevřena každý den od 10:00 – 20:00, so – ne 10:00- 18:00. Zákazníci se mohou těšit na rozmanitý sortiment – vázy, karafy, čisté a dekorované sklo na víno, šampaňské, na pivo, cognac, whisky, mísy, licensovanou kolekci Mucha, Candy land kolekci, profesionální zákaznický servis i na spoustu výhod.

You may also like...