Slavia pojišťovna se připravuje na kalamitu, Call Centrum bude mít v provozu i o víkendu

V souvislosti s očekávanými škodami kvůli záplavám a povodním bude mít Slavia pojišťovna mimořádně otevřené Komunikační centrum také během nadcházejícího víkendu. V sobotu a v neděli proto mohou klienti Slavie zavolat operátorům od 8:00 do 18:00 hodin na linku Call Centra 255 790 111 a probrat s nimi vše, co potřebují. Nemusí jít jenom o hlášení pojistných událostí, ale také o konzultace ohledně smluv v souvislosti s přírodními živly. Za prvních sedm měsíců letošního roku už Slavia eviduje oproti celému loňskému roku dvojnásobný počet škod ze živelních kalamit.

Velmi důležité je zamezit vzniku dalších škod,“ říká ředitel oddělení likvidace pojistných událostí Slavia pojišťovny Miroslav Novák. „Pokud třeba máte poškozenou střechu, zakryjte ji alespoň provizorně plachtou, aby se při dalším dešti devastace domu nezvyšovala. S úklidem a opravami rozhodně nečekejte až na příchod pracovníka pojišťovny, ale začněte hned. Ještě předtím však poškozené a zničené věci vyfotografujte, klidně na mobilní telefon,“ doplňuje Novák.

Škodu mohou klienti Slavie nahlásit online, telefonicky nebo písemně. Kromě telefonu
255 790 111 je jim nonstop k dispozici formulář na internetu na adrese slavia-pojistovna.cz/online-hlaseni

Pojišťovnu bude zajímat číslo pojistné smlouvy, místo, datum a příčina škody, odhad její výše a také telefonické spojení. Pokud je dům neobyvatelný, uveďte prosím adresu, na které budete k zastižení.

Živly se ve statistikách pojišťoven v průběhu let střídají. Letos platila Slavia svým klientům nejčastěji za škody, které jim způsobil silný vítr, kroupy a přívalový déšť. V jiných letech to byla vichřice, v dalších třeba krupobití, které zasáhlo hustě osídlenou aglomeraci. Záplavy si ve větším územním rozsahu v posledních letech vybíraly přestávku a omezovaly se pouze na lokální úroveň.

You may also like...