Slavia vylepšila cestovní pojištění. Zájem o něj už druhý rok roste
Slavia pojišťovně se podařil v rámci cestovního pojištění husarský kousek. Už vloni o něj byl rekordní zájem, ale po prvních sedmi měsících letošního roku je jasné, že loňská čísla také padnou. Aktuální statistika ukazuje desetiprocentní nárůst oproti stejnému období roku 2023. Zájem o tento produkt navíc zvyšují i novinky, jež pojišťovna představila během letošního léta. Zahrnují snadnou dostupnost českého lékaře na telefonu, umožňují získat pojištění také na plavby po zaoceánských lodích, rozšiřují okruh lidí, kterých se týkají storno poplatky a svými liberálnějšími podmínkami dělají radost i těhotným.
„O možnost telefonních konzultací při zdravotních problémech v zahraničí s českým lékařem byl velký zájem, a tak jsme tuto službu přidali rovnou ke všem variantám našeho cestovního pojištění,“ říká produktová manažerka Slavia pojišťovny Aneta Hlaváčková. „Kdo tedy vyráží za hranice s pojištěním od Slavie, může se spojit s lékařem prostřednictvím asistenční služby Global Assistance,“ dodává Hlaváčková.
Za výhodnějších podmínek mohou turisté od letošního srpna se Slavií cestovat do Egypta, protože pojišťovna k této africké zemi přistupuje tak, jako kdyby ležela v Evropě. A tím pádem se stala levnější. Liberálnější podmínky ocení budoucí maminky, kterým kryje rizika pojištění léčebných výloh až do 26. týdne těhotenství. Tedy o dva týdny déle, než tomu bylo v minulosti. Slavia také změnila dobu, která dříve vylučovala platbu léčebných výloh a repatriaci kvůli stejnému problému, se kterým byli klienti hospitalizováni v nemocnici, a zkrátila ji z osmnácti měsíců na pouhý jeden rok. A kdyby odjet na dovolenou či služební cestu nemohli, je tady pojištění storna, které teď zahrnuje mnohem širší okruh lidí.
Cestovní pojištění Slavie vychází z rizik, která se mohou lidem přihodit v zahraničí. Jeho ideální variantu si sami namodelují podle toho jak, kam a z jakého důvodu do ciziny poletí nebo pojedou. Kvůli lepší orientaci jim pojišťovna nabízí dva základní balíčky, a to podle druhu dopravy. Jejich finální podoba však zůstává vždy výhradně na nich.