SodaStream odstartoval malinovou sezónu
Značka SodaStream, světový specialista na domácí přípravu perlivé vody, uvádí na český trh letní limitovanou edici Love Raspberry. Spolu s ní spouští také letní reklamní kampaň, která potrvá až do konce srpna. K nákupu produktů bude kromě rádiového a televizního spotu vybízet i spotřebitelská soutěž o ceny v celkové hodnotě půl milionu českých korun.
SodaStream v České republice i letos vsadil na tradiční symboly léta, jimiž jsou maliny a malinová limonáda. Do setu z limitované edice Love Raspberry vložil vše, co zákazník na přípravu oblíbeného nápoje v pohodlí domova potřebuje. Od výrobníku perlivé vody přes bombičku s potravinářským CO2 až po tři lahve a malinovou příchuť, kterou si mohou svůj letní drink ochutit děti i dospělí. Set je dostupný ve dvou variantách – s mechanickým výrobníkem JET nebo SPIRIT – a prodává se na e-shopech i v kamenných prodejnách hypermarketů a nezávislých prodejců. „Malinová příchuť patří dlouhodobě k nejoblíbenějším volbám českých spotřebitelů, a tak jsme po této tradiční chuti sáhli i při navrhování letního megapacku SodaStream, který je určený pouze pro český trh. Samozřejmě kdo preferuje čerstvé ovoce, perlivou vodu si může ochutit také kousky malin,“ říká Michal Panis, produktový a brand manažer značky SodaStream v České republice.
SodaStream chce k nákupu limitované malinové edice motivovat také spotřebitelskou soutěží. Potrvá od 1. května do 31. srpna 2022 a spotřebitelé v ní mohou vyhrát 56 kuchyňských robotů PHILCO v celkové hodnotě 500 tisíc korun. Zúčastnit se mohou nejen majitelé nových setů z edice Love Raspberry, ale i ti, kteří svůj výrobník SodaStream už doma mají a během léta si k němu dokoupí set lahví Love Raspberry JET nebo FUSE. Do soutěže je možné se zapojit na základě registrace nákupu na stránkách www.malinoveleto.cz, přičemž je potřebné odpovědět na tipovací otázku: „Jaká bude nejvyšší teplota naměřená v pražském Klementinu dne 1. 9. 2022?“ „O výhře v soutěži tak nerozhodne jen štěstěna – kuchyňské roboty PHILCO získá 56 nejpřesnějších odpovědí,“ doplňuje Michal Panis. Kompletní informace a podmínky soutěže jsou dostupné na stránkách soutěže.
Malinovou sezónu podpoří také televizní a rozhlasová kampaň. Televizní spot z dílny společnosti SodaStream poběží jak na kanálech FTV Prima, tak i na TV Nova a TV Barrandov a rádiový spot bude vysílán od půlky května na rádiích Kiss, Evropa 2, Impuls a Blaník. Oběma propůjčila svůj hlas česká herečka Kateřina Janečková. Vizibilitu letní limitované edice podpoří SodaStream i formou bannerů a vizuálů v online prostoru a printu, billboardy a instore brandingem.