SodaStream před Vánoci sází na rozhlasovou reklamu
Společnost SodaStream, světový specialista na domácí přípravu perlivé vody, spustí v prosinci vánoční rozhlasovou kampaň. Během celého měsíce budou vysílány na rozhlasových stanicích Evropa 2 a Frekvence 1 dva spoty v rovnoměrné rotaci. Stejně jako v minulých letech mají reklamy za cíl podpořit prodeje, které se značce SodaStream v předvánočním období pravidelně zvedají oproti průměru o dvojnásobek.
Dvacetisekundové vánoční spoty značky SodaStream připomínají výrobník perlivé vody jako ideální tip pro Ježíška. Rovněž vyzdvihují, že se jedná o tradičně oblíbený dárek, jenž nezklamal 99 % obdarovaných, a který ukončí namáhavé tahání těžkých balených vod i hromadění jednorázových plastů. „Podle vědců z University of California se na světě vyrobilo k roku 2017 více než 8 miliard tun plastu, což je obrovské číslo. Společnost SodaStream se proto snaží svým malým dílkem přispívat k tomu, abychom planetu nezatěžovali plasty více, než je nutné. Usilujeme především o precyklaci – tedy předcházení produkce jednorázových plastových odpadků, jakými jsou například nápojové PET lahve,“ říká Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR.
Investice do rozhlasové reklamy není v podání SodaStream novinkou. „Rozhlasové kampaně se nám dlouhodobě vyplácejí a sázíme na ně již řadu let. Hlavně v předvánočním období výrazně přispívají k tomu, že naše prodeje výrobníků i lahví se oproti průměru zvedají o dvojnásobek. Primární cílová skupina značky zkrátka na reklamu v rádiu velmi pozitivně reaguje,“ vysvětluje Panis.
Hlas oběma spotům propůjčila již tradičně česká herečka a dabérka René Slováčková. Jeden spot je určen přímo Ježíškovi, druhý se obrací na partnera, kterému chce vnuknout nápad na ideální dárek pod stromeček. Kreativa vznikla in-house a produkce se ujala agentura Alma Production.