SodaStream spouští novou televizní kampaň, připomíná výhody pro spotřebitele
SodaStream, světový specialista na domácí přípravu perlivé vody, spouští na začátku školního roku televizní kampaň. Spot, který poběží na kanálech spadajících pod Prima Group, je zaměřený na výrobu domácí perlivé vody a připomíná její výhody pro spotřebitele a přínos v ochraně planety.
Dvacetisekundový spot značky SodaStream jemným humorem vystihuje častou realitu dnešního světa – holčička se vštípenými zásadami dbající na ochranu životního prostředí nabádá svého tatínka, aby opustil zažitý zvyk konzumace balených vod a přešel na domácí výrobu perlivé vody. Poukazuje na to, jak je tento krok jednoduchý, stačí si říct DOST! a vyzkoušet výrobníky SodaStream, které přemění obyčejnou kohoutkovou vodu na perlivou.
Cílem společnosti je podpora prodeje, ke které SodaStream televizní reklamu často využívá. Jak uvádí Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR: „S tématy ekologie a uživatelského komfortu máme opakovaně dobrou zkušenost – ověřili jsme si, že na ně zákazníci dobře reagují. A není to nic překvapujícího, vždyť se denně týkají každého z nás. Ve své marketingové komunikaci proto spoléháme na obě témata, jelikož nabízejí kombinaci příjemného s užitečným. Díky našim produktům lidé nemusí při nákupech tahat těžké balíky vody a zároveň pomáhají chránit planetu od jednorázových plastů, které vznikají kvůli vysoké produkci nápojových PET lahví.“
Reklamní spot vznikl ve Francii ve společnosti BEHAEGHEL CREATIVE STUDIO a o českou verzi se produkcí a dabingem postaralo studio Alma Production. Hlas hercům propůjčila Veronika Hronková, Viktor Holman a tradičně také René Slováčková.