Společnost Emirates během léta přepravila více než 10 milionů cestujících
Letecká společnost Emirates, největší mezinárodní aerolinka na světě, přepravila letos v létě více než 10 milionů pasažérů na téměř 35 000 letech do 130 destinací. Společnost silný návrat poptávky během léta očekávala, proto také úzce spolupracovala se svými letištními partnery, aby zajistila hladký provoz podle letového řádu, minimalizovala narušování cestovních plánů a dopravila zákazníky na jejich dovolenou, za přáteli či rodinou po celém světě.
Současně posílila provoz, včetně obnovení denní linky na londýnské letiště Stansted a navýšila počet letů do 33 destinací na oblíbených trasách po Evropě, Asii a na Blízkém východě, ale i do dalších prázdninových destinací jako jsou Seychely, Maledivy, Mexiko a Miami. V červnu Emirates také rozšířila svou globální síť o let do Tel Avivu a v červenci přidala třetí denní let na londýnské letiště Gatwick, čímž reagovala na sníženou kapacitu, se kterou se během léta letiště Heathrow potýkalo.
Během letních měsíců byl do provozu povolán také ikonický letoun Emirates A380, největší komerční letadlo na světě, které uspokojovalo poptávku zákazníků ve více než třiceti městech v letecké síti společnosti.
Aerolinka dále obnovila provoz 32 salónků Emirates napříč celou svou sítí, a to včetně 25 salonků přímo na letištích. Společnost tímto krokem poskytuje cestovatelům, kteří často využívají letecké služby Emirates nebo jsou členy prémiových programů, pohodlné útočiště, kde si mohou během cesty odpočinout a občerstvit se. Pro zákazníky First a Business Class Emirates rovněž obnovila ve vybraných městech službu bezplatné přepravy s řidičem na letiště.
Díky úzké koordinaci a nasazení dalších zdrojů v rámci celého letištního ekosystému se podařilo společnosti zajistit hladký provoz na Mezinárodním letišti v Dubaji, které patří k nejrušnějším na světě. Díky investicím společnosti do služeb a digitálních iniciativ se navíc zkrátila doba čekání na letišti, i průběh odbavení.
Během letních měsíců:
• Bylo odbaveno více než 3,8 milionů cestujících v rámci celé sítě Emirates on-line prostřednictvím webových stránek emirates.com a aplikace Emirates App.
• Využilo přes 500 tisíc cestujících samoobslužné odbavovací kiosky a 38 zařízení pro odbavení zavazadel na dubajském Terminálu 3.
• Více než 11 tisíc cestujících využilo službu odbavení z pohodlí domova, kterou společnost nabízí a která je určena cestujícím First Class s odletem z Dubaje. Díky této bezplatné službě tak mohou přeskočit odbavovací frontu na letišti a pokračovat rovnou k imigrační kontrole.
Emirates nadále pokračuje v obnově své letecké sítě a kapacit souběžně s rozvolňováním cestovních omezení. V současné době je v provozu 74 % letecké sítě, kterou společnost obsluhovala v době před vypuknutím pandemie. Do konce roku aerolinka plánuje obsluhovat již 80 %. Emirates během listopadu také zahájí program modernizace v hodnotě 2 miliard USD, v rámci nějž vybaví 120 svých letadel nejnovějšími palubními produkty.