Sportisimo mění koncept prodejen. V pražském Palladiu je otevřen nejmodernější obchod
Největší obchodník se sportovním zbožím na tuzemském trhu otevřel v říjnu v pražském Palladiu novou, modernější prodejnu. Ta by měla udávat směr i dalším chystaným obchodům. Charakteristickými prvky interiéru jsou přehlednost, emoce a pohyb-dynamika.
„Počátkem roku jsme se rozhodli pro evoluci. Jako správná sportovní společnost jsme tento maraton uběhli sprintem a od prázdného papíru, prototypování všech prvků, barev, světel i nábytku až k otevření pobočky Palladium uběhlo pouhých sedm měsíců. Důležité bylo vytvořit moderní, světlou a pro zákazníka přehlednou prodejnu, která bude mít stále tvář Sportisima a její design bude dlouhodobě udržitelný,“ říká Lukáš Jagnešák, který má ve Sportisimu na starosti space management, tedy uspořádání a design obchodů. Podle něj byl při přípravách kladen důraz zejména na přehlednost a zákaznický zážitek. Proto prodejna obsahuje i spoustu edukačních materiálů, které pomáhají zákazníkovi přímo na místě s konkrétním výběrem sortimentu, a využívá digitálních technologií pro navigaci i komunikaci se zákazníky.
O realizaci nové prodejny se postarala firma MORIS design. „Obchod získal díky našemu kreativnímu týmu více emocí, které se v současném retailu stávají hlavním diferenciačním faktorem. Zákazník musí mít také z jakékoliv pozice na prodejně jasný přehled, kde se jednotlivé kategorie nacházejí. Dominantním prvkem se tak staly brány světů, které kromě dálkové navigace na kategorii efektivně akcentují vybrané portfolio,“ říká Petr Tošovský, designér společnosti MORIS design.
Designerská firma vdechla zároveň sportovní jedničce nový charakteristický symbol, kterým je šipka. „Nelehkým úkolem byla nutnost najít společný spojovací prvek, který by jasně definoval Sportisimo a odlišil ho od konkurence. Sportisimo chtělo co nejvíce zachovat styl prodejny, v němž bude patrné propojení se sportovním segmentem, který je přeci jen trochu agresivnější. Prvkem, který by nevtíravě, ale přesto neopakovatelně provázel permanentní část prodejny. K tomu jsme použili překvapivě otřelý symbol, který však svým pojetím v interiéru udává neopakovatelný dynamický ráz,” zdůrazňuje Adam Klofáč, obchodní ředitel MORIS design.
Prodejnou v Palladiu tato evoluce nekončí. Stejně stylizovanou pobočku otevřelo Sportisimo v říjnu i v Bulharské Sofii, kam nově expandovalo, a to včetně online prodeje. Další obchody v novém kabátu budou postupně přibývat.
Foto: MORIS design