Tesco u vybraných potravin snižuje ceny již nyní. Zákazníkům pomáhá šetřit během nakupování
Tesco nečeká na leden, kdy začne platit nižší DPH na potraviny, ale již od tohoto týdne snižuje ceny u vybraných produktů. Dlouhodobým cílem firmy Tesco je pomáhat maximálně šetřit zákazníkům.
„Zákaznicí jsou pro nás vždy na první místě, našim dlouhodobým cílem je pomáhat jim maximálně ušetřit. Nečekáme na leden, kdy začne platit nižší DPH na potraviny, ale již od tohoto týdne u 100 vybraných potravin snižujeme ceny. Po Novém roce budeme v této aktivitě pokračovat a chceme našim zákazníkům nižší sazbu DPH promítnout do cen dalších výrobků,“ uvádí Pavol Halász, produktový ředitel Tesco pro Českou republiku.
O aktivitě
Stovku vybraných potravin napříč kategoriemi Tesco zákazníkům zlevní od středy 13. prosince, kdy vstoupí v platnost nový akční leták. Sleva bude odpovídat snížení sazby DPH o 3 % body, snížená cena bude zaokrouhlena na dvě desetinná místa (setiny). Kampaň se vedle kamenných prodejen vztahuje také na online nákupy na iTesco.cz
Tesco pomáhá zákazníkům šetřit
V listopadu například Tesco zlevnilo průměrně o 10 % všechny výrobky z vlastních pekáren. Během podzimní potravinové sbírky poskytlo slevu 5 % na celý nákup potravin, drogerie a dětské výživy. Studenti s průkazem ISIC mohou od října využít exkluzivní 10% slevu v aplikaci Clubcard na celý nákup, platí i na již zlevněné zboží. V květnu Tesco snížilo ceny u více než 1 000 výrobků napříč kategoriemi, aby pomohlo zákazníkům platit méně. Spolu s Clubcard cenami a kampaní Nízké ceny zaručeny přišlo s další iniciativou, která zákazníkům pomáhá šetřit. Clubcard ceny nabízí Tesco od minulého roku svým zákazníkům jako poděkování za věrnost, díky kterým mohou opravdu výrazně ušetřit.
Program nízké ceny zaručeny se týká stovek nejčastěji nakupovaných produktů, jejichž ceny společnost hlídá, aby zákazníkům pomohla dosáhnout úspor při nákupech potravin, drogerie či výrobků péče o děti. Vedle toto Tesco zařazuje do akčních nabídek stále více produktů za výhodnější ceny. V době inflace firma mohutně investovala do svých zákazníků, do prodejních cen nárůst nákupních cen promítla pouze částečně.