Turistickou kartu Prague Visitor Pass si zakoupilo na 30 tisíc návštěvníků metropole

Společnost Prague City Tourism v červnu roku 2022 odstartovala provoz multifunkční karty Prague Visitor Pass. Turistickou kartu, která návštěvníkům usnadňuje pobyt v metropoli a láká na 65 akceptačních míst, si koupilo již třicet tisíc turistů a křivka prodeje stále stoupá. Průměrně držitel s kartou navštíví 7 památek a díky široké nabídce mimo klasické turistické lokality pomáhá též ulehčovat historickému centru. Aktuální data například ukazují, že došlo k odlehčení památkové rezervace o 7 %.

Jsem velmi rád, že návštěvníci Prahy stále více využívají turistickou kartu Prague Visitor Pass, která zkvalitňuje turistický servis v metropoli. I díky ní se nám daří turisty zvát do méně navštěvovaných pražských čtvrtí, a ulevovat tak často přetíženému historickému jádru,” říká náměstek primátora Jiří Pospíšil.

Prague Visitor Pass slouží jako vstupenka či slevový kupón na 65 turisticky zajímavých míst v metropoli. Cestovatelé mohou kartu použít dokonce místo klasické jízdenky a bezplatně se pohybovat veřejnou dopravou po metropoli. Mezi nejnavštěvovanější lokality, kam se jeho držitelé běžně vydávají, je Zoologická zahrada Praha, Staroměstská radnice, Petřínská rozhledna, Žižkovská věž a nově také Klementinum, které od dubna navštívilo s Prague Visitor Passem přes 6 tisíc návštěvníků. Nejvíce kartu kupují turisté z Německa, USA, Itálie, Velké Británie a Francie.

Myslím, že již s jistotou můžeme říct, že Prague Visitor Pass je velmi úspěšný projekt. Za celou dobu provozu se prodalo kolem 30 tisíc kusů a prodej roste s každým měsícem. Prodej karty systematicky podporujeme marketingově a také prostřednictvím zahraničních novinářů a influencerů,” komentuje předseda představenstva Prague City Tourism František Cipro a dodává: “Neustále pracujeme na zkvalitňování a rozšiřování nabídky. Už nyní si turista může užít Prahu s jedinou vstupenkou, která je zároveň inspirací pro návštěvu míst, kam by se běžně nedostal jako je například Winternitzova vila nebo Muzeum MHD.“

Velkou přidanou hodnotou pražské turistické karty je především zahrnutá městská doprava, různorodé spektrum zážitků, skupinové vycházky s průvodcem a hlavně turisticky atraktivní místa i mimo historické centrum.

Prague City Tourism společně s Operátorem ICT, který se podílel na jejím vývoji, nabízí návštěvníkům Prahy kartu již druhým rokem. Součástí je i aplikace. Kartu mohou turisté zakoupit online na samostatných webových stránkách, které společnost provozuje v sedmi jazycích, či osobně v jednom z šesti turistických informačních center. Cena karty se odvíjí od typu pasu, který lze zakoupit až na 120 hodin.

You may also like...