Tváří předvánoční kampaně OMV je šéfkuchař Radek Kašpárek
Návštěvníci čerpacích stanic OMV v České republice nemohou nyní přehlédnout tvář Radka Kašpárka, kterého znají především jako porotce kulinářské soutěže MasterChef Česko. Známý šéfkuchař se stal ambasadorem předvánoční kampaně, v níž nabízí OMV zákazníkům nože renomované francouzské značky Couzon. Kampaň má za cíl přivést do sítě čerpacích stanic nové zákazníky a motivovat je k využívání věrnostní aplikace OMV MyStation.
Už od spuštění věrnostní aplikace MyStation dokazuje OMV zákazníkům, že její využívání se vyplatí. Jejím prostřednictvím lze na vybraných čerpacích stanicích tankovat pohonné hmoty s cenovým zvýhodněním až 3 Kč na každém litru. Za sběr věrnostních bodů v aplikaci čekají zákazníky i další výhody, jako je například občerstvení zdarma. OMV aplikaci stále vylepšuje a rozšiřuje a připravuje další atraktivní nabídky a akce pro zákazníky.
Předvánoční kampaň nabízí zákazníkům prémiové kuchyňské nože francouzské značky Couzon, které je možné zakoupit buď za standardní cenu nebo po nasbírání příslušného počtu digitálních či papírových známek se slevou až 94 %. Do nabídky je zařazeno celkem 8 produktů Couzon. Ambasadorem kampaně se stal Radek Kašpárek, který je od roku 2019 členem poroty kulinářské soutěže MasterChef Česko a je také spolumajitelem a šéfkuchařem pražské michelinské restaurace Field. Jako michelinský šéfkuchař tyto nože může osobně doporučit.
„Chceme zákazníkům ukázat, že stát se členem věrnostní aplikace OMV MyStation se vyplatí. Jsme rádi, že se nám podařilo ve spolupráci se světoznámou francouzskou značkou profesionálních nožů a kuchyňského vybavení Couzon připravit velmi zajímavou a atraktivní kampaň. Věříme, že propojení s osobnostní špičkového šéfkuchaře Radka Kašpárka naše zákazníky osloví,“ konstatuje Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Česká republika.
Kampaň byla spuštěna 16. října a bude trvat až do 21. ledna 2024 nebo do vyprodání zásob. Viditelná je v interiérech díky ukázkovým stojanům s produkty, na výdejních stojanech i na dalších místech v prostorách čerpacích stanic. Kampaň bude podpořena v rámci online kanálů, na sociálních sítích a také prostřednictvím rozhlasových spotů.