Velkoobchod makro ČR přináší na karlovarský filmový festival hvězdné menu
Po úspěšné loňské premiéře, kdy velkoobchod makro ČR na KVIFF představil udržitelné bistro s nabídkou slaných i sladkých vaflí z lokálních surovin, letos spojil síly s tradičním partnerem pro gastronomii, Pilsner Urquell.
Do Varů veze makro ČR hvězdné menu, na kterém si mohou festivaloví hosté pochutnat na třech výdejních místech v prostorách zón Pilsner Urquell před hotelem Thermal.
V nabídce se objeví celkem pět jídel, které připravil tým makro akademie. Hvězdné menu letos nabídne dva menší pokrmy – zeleninové chipsy a vepřové křupky. Dále tři hlavní pokrmy, jejichž základ tvoří trhané hovězí maso. Návštěvníci si mohou vybrat trhané hovězí v briošce s kysaným zelím, trhané hovězí s bramborovým pyré ve variantě s pečeným zelím a žampiony anebo romanescem, křenem a hráškem. Na hlavních pokrmech si mohou pochutnat i vegetariáni, jelikož je lze připravit i ve variantě veggie.
„Naším cílem je návštěvníky překvapit netradičními chutěmi a gastro zákazníky inspirovat unikátními technologickými postupy při přípravě pokrmů reflektující ekonomiku kuchyně,“ vysvětluje Romana Nýdrle, vedoucí komunikace makro ČR.
Hvězdná nabídka jídel bude k dispozici po celou dobu trvání festivalu, tedy od pátku 1. do soboty 9. července, vždy od 11:00 do 22:00 hod.
METRO/makro je zastoupeno ve více než 30 zemích a celosvětově zaměstnává více než 95 000 lidí. Ve finančním roce 2020/2021 dosáhla společnost METRO obratu 24,8 miliardy eur.