Věrnostní program Kaufland Card aktivně používá 1,8 milionu zákazníků
Slevy na míru, atraktivní soutěže, výhody u partnerů či slevové kupóny na oblíbené zboží. I díky těmto benefitům je Kaufland Card nejsilnějším věrnostním programem na českém trhu. Registrovalo se do něj už téměř 2,4 milionu zákazníků, aktivně ho používá zhruba 1,8 milionu z nich. Ke třetímu výročí od spuštění Kaufland Card a také k 25. výročí Kauflandu na českém trhu přichystal obchodní řetězec pro zákazníky další speciální akce a soutěže. „Věrnostní program Kaufland Card přináší zákazníkům maximum výhod. K jejímu používaní je motivuje například sběr věrnostních bodů, které pravidelně mění za týdenní slevové kupóny, zajímavé soutěže nebo získávání výhod u partnerů,“ uvedla Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.
Věrnostní kartu představil Kaufland před třemi lety. Už během prvního roku s ní byly provedeny miliony nákupů a její obliba stoupá i nadále díky stále větší nabídce rozmanitých slev, kterými zákazníci opravdu ušetří. Lákají je také atraktivní soutěže, ze kterých si loni odneslo ceny v hodnotě 10 milionů korun 212 výherců. K oslavám 25. narozenin Kauflandu v České republice mají možnost uživatelé věrnostního programu Kaufland Card od 15. února soutěžit o 25 obrovských výher, například o SUV Škoda Kodiaq, dvě SUV Škoda Karoq a 25 poukazů na palivo.
Kaufland Card zákazníkům přirostla k srdci také díky kupónům. Za každých 100 Kč nákupu její držitelé získají jeden věrnostní bod, nasbírané body pak mohou vyměnit za kupóny se slevou na vybranou kategorii zboží. Za loňský rok bylo takových kupónů celkem 552. „V rámci oslav 25 let Kauflandu na českém trhu nabízíme zákazníkům v aplikaci kupóny s 25% slevou na různé sortimentní skupiny a každý týden kupóny obměňujeme,“ říká Renata Maierl s tím, že aplikace bude plná i dalších slevových kuponů na různé produkty. V rámci kampaně Kaufland spustí i kolo štěstí, kde dominují vysoké slevy na celý nákup.
Už přes dva roky také Kaufland Card odměňuje věrné zákazníky výhodami u svých partnerů. Poskytuje slevy například u společností ETA, EuroOil, KFC, Pilulka, Fokus Optik, Vodafone a dalších. Za rok u partnerů Kauflandu zákazníci ušetřili přes 10 milionů korun.
Průměrný věk uživatelů digitální aplikace Kaufland Card je mezi 40 a 45 lety, stále více ji využívají také mladé rodiny s dětmi, ale také senioři nebo mladí zákazníci. Její uživatelé však nyní v hojné míře přecházejí právě k digitální verzi v aplikaci, do níž se jim veškeré získané body z plastové karty automaticky převádějí. Z dat vyplývá, že s Kaufland Card více nakupují ženy, z celkového počtu aktivních uživatelů je to 62 %.