Vyhlášení vítězů třetího ročníku Coca-Cola HBC Management Challenge
Studenti českých i slovenských vysokých škol měli již potřetí příležitost zapojit se do celorepublikové výzvy společnosti Coca‑Cola HBC Management Challenge, na níž firma spolupracuje s neziskovou organizací JA Alumni. Akce propojuje svět akademické sféry a úspěšného mezinárodního byznysu. Kvůli neustále se měnící situaci letos poprvé proběhla celá soutěž v on-line prostředí. Na dvacet webinářů, organizovaných ve spolupráci s partnerskými školami v Česku a na Slovensku, se připojilo 1 800 studentů.
„V rámci soutěže mají studentské týmy za úkol vypracovat praktickou případovou studii a pokud uspějí, mohou vyhrát mnoho zajímavých cen jako například den s manažerem Coca-Cola HBC, finanční odměnu, WOW zážitek dle výběru nebo nápoje pro studentskou akci. Členové vítězných týmů mohou letos poprvé zabojovat o stáž v naší firmě a získat tak možnost učit se od předních manažerů,“ uvedla Kiriaki Kritidi, personální ředitelka Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
„Velice nás těší, že můžeme na Management Challenge s Coca-Colou HBC spolupracovat již třetím rokem. Ze studentské perspektivy vnímáme tuto výzvu jako pomocnou ruku k nastartování kariéry i jako prostředek ke zlepšení manažerských schopností a dovedností. Díky tomu máme možnost se v naší síti učit každým rokem novým věcem a posouvat projekt o kousek dál. Věříme, že se nám tento ročník opravdu vydařil, i když se veškeré aktivity musely přesunout do online prostředí,“ doplnily Eliška Straková, národní koordinátorka a Tereza Hyšková, správce sociálních sítí z JA Alumni, jenž sdružuje mladé a talentované lidi.
Studenti měli od října 2020 do konce ledna 2021 možnost sestavit tým, zvolit si jednu případovou studii a přijít s řešením. Celá soutěž probíhala v angličtině. Díky webinářům, jejichž témata byla vždy vybírána tak, aby co nejvíce vyhovovala partnerským vysokým školám a jejich studijnímu plánům, měli možnost poznat nejen podnikání v Coca-Cole HBC, ale také si nastavit svůj osobní rozvoj nebo zjistit, jak být úspěšný na sociálních sítích. Nejvíce studenty zaujala marketingová témata. Manažer marketingu Lukáš Rokošný a národní manažer marketingu Pavel Beroušek studentům během svých webinářů představili, jak správně naplánovat marketingovou kampaň. Finanční ředitel společnosti Ion-Alin Cojocaru a finanční manažerka komerčních služeb Petra Lara studenty je zase seznámili s korporátními čísly.
Letos vyhrály tyto týmy:
- Kapůča: Nikola Lomenčíková (CEMS VŠE), Julie Janáková (VŠE), Martin Rampa (VŠE), Martina Kopová (Erasmus School of Economics), Berta Šimonová (CEMS VŠE)
- Cherry Eco Coke: Christopher Svitok (Newton College, Brno), Pascal Masár (Newton College), Jana Hochel The University of Cambridge), Aleksandar Brdar (Masarykova univerzita,Brno).
- Recycle The Feeling: Johana Karbanová (VŠE), Matěj Hronek (Univerzita Karlova), Martin Stanislav (Univerzita Karlova), Jaroslav Pryjmak (Technická univerzita v Liberci)
Absolutní vítěz se může těšit na odměnu ve výši 25 000 Kč/1 000 EUR a den s generálním manažerem. Druhý tým si vybere WOW zážitek a třetí získá nápoje společnosti. V letošním ročníku se sešlo mnoho kvalitních projektů, zpracování bylo na velmi vysoké úrovni.
Více informací zde: https://cz.coca-colahellenic.com/cz/pracujte-s-nami/coca-cola-hbc-management-challenge a zde: https://managementchallenge.net/.