Vyhrajte v Lidlu oficiální míč UEFA EURO 2024

Zákazníci obchodního řetězce Lidl se mohou v aplikaci Lidl Plus zapojit do soutěže o jeden z padesáti oficiálních míčů UEFA EURO 2024™. Společnost, která je oficiálním partnerem letošního šampionátu, doprovodnou akci pořádá od 14. června do 14. července. Podmínkou je nákup ovoce a zeleniny v minimální hodnotě 1 300 Kč (nemusí jít o jednorázový nákup; nákupy se sčítají).

Zákazníci Lidlu mají nyní jedinečnou příležitost soutěžit o 50 oficiálních míčů UEFA EURO 2024™. Do soutěže, která probíhá od 14. června do 14. července, se může zapojit každý. Stačí v průběhu celé akce nakoupit ovoce a zeleninu v minimální hodnotě 1 300 Kč, při placení použít svou aplikaci Lidl Plus a získat jeden z padesáti oficiálních míčů šampionátu. Za nákup ovoce a zeleniny mohli zákazníci v uplynulých týdnech vyhrát i další odměny, včetně vstupenek na různá utkání šampionátu, nevyjímaje finálový zápas. 

Lidl chce této spolupráce využít ke zdůraznění důležitosti čerstvého ovoce a zeleniny spolu se sportem a cvičením při aktivním a zdravém životním stylu. „Lidl systematicky rozšiřuje svůj sortiment tak, aby bylo pro naše zákazníky snazší volit zdravé a udržitelné výrobky. Spolu s našimi soutěžními aktivitami v rámci aplikace Lidl Plus chceme zdůraznit, jak důležité je, co jíme a jak moc cvičíme,“ uvedla tisková mluvčí Lidlu Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.


V rámci partnerství s UEFA EURO 2024™ Lidl vyhlásil také unikátní soutěž v rámci programu Lidl Kids Team, která skončila 7. dubna 2024. „Děti budou mít jedinečnou šanci doprovázet hráče na hřiště, což je zážitek, který se naskytne jednou za život. Věříme, že tyto aktivity budou nejen bavit, ale také inspirovat k zdravějšímu a aktivnějšímu životu,“ dodala Eliška Froschová Stehlíková. Děti budou doprovázet české hráče na hřiště při prvních třech zápasech v základní skupině. První zápas českého týmu proběhne již 18. června proti Portugalsku. Následně se čeští fotbalisté utkají s Gruzií a Tureckem.

Lidl také nabízí široký sortiment fotbalově laděných produktů pro celou rodinu, jako jsou fotbalové dresy, kšiltovky či žabky. Zákazníci měli možnost sbírat i karty s hráči fotbalového mistrovství. Za každých utracených 500 Kč mohli získat flowpack se třemi sběratelskými kartami.

You may also like...